Marsepein en speculaas

Liefste kinderen, beste ouders,

Hij is er weer, onze heerlijke marsepein! Behalve blokjes van 500 g zijn er ook heerlijke pralines.  Deze lekkernij heeft een marsepeinen vulling in een laagje chocolade en is verpakt per 200 gram.

Ook dit jaar verkrijgbaar:  lekkere ambachtelijke speculaas, ideaal als schoolkoekje.

• Blok marsepein :  8 euro
  • 200 gr. pralines :  5 euro
  • Doos (700 g) kleine speculaasjes  verpakt per 2: 8 euro

We werken met voorinschrijvingen. Een bestelstrookje vind je in bijlage of op het bureel. Betaal cash of met payconiq (‘betaal via locatie’ – ‘basisschool Het Spoor Lier’) bij de bestelling. Vermeld je betaalwijze op het strookje van de verkoper.

De bestelperiode loopt tot 13 november 2023.  Levering via je kind of afhalen op vrijdag 1 december tot uiterlijk 16 u.

Bestellen kan ook via het.spoor.basisschool@skynet.be . Gelieve de digitale bestellingen af te rekenen op het bureel. Payconiq is mogelijk.

Alvast heel erg bedankt voor jullie steun.

Vanwege het Spoorteam !

Voor bestelstrookjes: klik hier.