Marsepeinverkoop

Als financieel ruggensteuntje voor de school van uw en onze kinderen is onze marsepeinactie gestart. We werken met voorinschrijvingen. De bestelperiode loopt tot maandag 5 november 2018. Net na de herfstvakantie begint de leverancier met de productie zodat wij de bestelling kunnen leveren uiterlijk in de week van 3 december.

Behalve de overheerlijke marsepein per pakje van ½ kg met een verhouding suiker-amandelen van 50/50, bieden we van dezelfde producent ook overheerlijke pralines aan. Deze lekkernij heeft een marsepeinen vulling in een laagje chocolade en is verpakt per 200 gram. De marsepein kost € 8 per blok, de pralines € 5 per 200 gram.

Bestellen kan via het.spoor.basisschool@skynet.be en dit tot uiterlijk maandag 5 november. Download hier de bestelstrookjes.

Alvast erg veel dank.

Het Spoorteam